ASMA TOLAK PENYAKIT SANTET & GUNA-GUNA

Bismillaahi Allaahumma yaa fattaahu yaa muhiithu-yaa muhiithu-yaa muhiithu, yaa sulthoonu-yaa sulthoonu-yaa sulthoonu, yaa laa ilaaha illallaah muhammaddurrosululloh, laa ilaa ha ilallaaah muhamaddurrosululloh, yaa laa ilaaha illallaah muhammaddurrosululloh.”

Jika anda takut akan ilmu pasangan orang, baik itu ilmu guna-guna, pelet, sihir, santet, teluh, racun, aji segala aji dan lain sebagainya maka bekalilah diri dengan ilmu yang dapat menangkal atau menolak semua itu.

Tetapi apabila anda sudah terkena akan ilmu pasangan seperti diatas maka segeralah menyerahkan diri pada Allah SWT Tuhan Seru Sekalian Alam.

Dalam kita mendekatkan diri tersebut lakukanlah kepasrahan dan keyakinan yang kuat bahwa Haqnya Allah Yang Mematikan dan Hanya Allah Yang Menghidupkan. Tiada Daya Upaya sekalian baharu, Tabiat kainatnya tiada memberi bekas.

Setelah hati kuat akan keyakinan pada Allah maka ambillah segelas air yang sudah dimasak lalu bacakan Asma’ yang tersebut diatas sebanyak  3 (tiga) x sambil menahan nafas kemudian lepaskan nafas dan hembuskan ke air. Lalu minumlah air tersebut. Insya Allah dengan Kudrat Irodat Allah sembuhlah sakit seperti sedia kala…SUBHANALLAH!!!

One comment

  1. Assalamualaikum Ki Bayu.

    Keluarga saya ( laki laki ) ada yang terkena guna-guna, sehingga lupa anak istri, sudah berusaha diobati kemana mana tapi belum berhasil. Informasi yang kita terima keluarga saya sudah makan tahi seorang perempuan, katanya kena gendam aji jaran goyang, mohon Ki Bayu dapat memberikan jalan keluarnya.

    Atas petunjuk Ki Bayu kami atas nama keluarga mengucapkan terimakasih.

    Wasalam,

    jawaban kibayu:

    Wa’alaikum salam wr wb..
    kebetulan saya sedang berada dimalaysia saat ini..boleh cepat datang ke alamat saya ni. saya akan bantu dengan sepenuh hati.
    OFFICE DI MALAYSIA

    No: 12, TINGKAT DUA
    JLN TEMENGGUNG 17/9
    SEKSYEN 9
    BANDAR MAHKOTA CHERAS
    43200 CHERAS
    SELANGOR MALAYSIA
    +60172572419

Komentar ditutup.